pondělí 15. dubna 2019

OBŘADNÍ MÍSTA SOUČASNÝCH POHANŮ - 3.díl

/ Článek z února 2012 /

FROSTÍKOVY SVATYNĚ 2.

     Další Frostíkovo obřadní místo se nachází nedaleko Kaplice. Z obrázků je vidět, že zde byly zúročeny všechny předchozí stavební zkušenosti a místo je z mého pohledu dokonalé. Podobá se tomu předchozímu, ale má hezčí oltář. Do krajiny zapadá, jakoby tu stálo odnepaměti.


     A když už mluvíme o oltáři, požádal jsem Frostíka o zaslání nějakých snímků, kde je oltář připraven pro rituál a podívejte se na tu krásu.




     Kruh je moc hezký v zimě, když je zapadán sněhem. Ta druhá sněhová fotka je ze včerejška.



     Posledním obřadním místem, které pro nás Frostík nafotil je nijak neupravovaná přírodní ostrožna nad Vltavou u Krumlova. V okolí jsem se kdysi párkrát toulal jako tramp a vím, že podobných míst s výhledem na meandrující Vltavu je zde více a ačkoli jsem tam nikdy žádný rituál nedělal, dodnes mám ve vzpomínkách mnoho silných prožitků, které jsem zde cítil. Jednou jsem zde například po vydatných deštích několik dlouhých minut ohromeně pozoroval rozbouřenou burácející Vltavu a nad ní úžasné mlžné pruhy, ačkoli jsem pospíchal na vlak.




     Tady je vidět, že nemusíme všichni stavět kamenné kruhy, abychom pocítili sílu přírody. Tohle místo je krásné.



1 komentář:

  1. Frostik je podvodník, pohanství je zlo a jediný Bůh je Ježíš Kristus. Astralove ani orbove nejsou, olatare jsem zrušil

    OdpovědětVymazat

Nejčastěji čtené