neděle 7. dubna 2019

PROČ JSEM SE PŘESUNUL NA JINÝ BLOG

     Ti z vás, kteří mě znají z blogu Moje kniha stínů.blog.cz se budou asi divit, proč najednou měním doménu a přesouvám se blogspot. Důvod je ten, že blog.cz už dlouho není, tím, čím býval. Už mě prostě unavovala lopota s vkládáním obrázků do článků a to, že jsem byl při každém novém otevření správy blogu nucen mazat a blokovat desítky, až stovky spamů v komentářích. Bralo mi to chuť na blog vůbec něco přidávat. 
     O změně domény jsem uvažoval dlouho, a přiznám se, moc se mi do ní nechtělo. Mojí knihu stínů jsem vedl 10 let a za tu dobu je tam obrovské množství článků a fotografií, které jsou vlastně takovou mojí osobní kronikou a tvoří obraz mého pohanského žití za celou jednu dekádu. Je tam například dobře vidět můj posun od eklektické wiccy k pohanství více zaměřenému na konkrétní etnikum a více čerpajícímu z původních předkřesťanských zdrojů. Starý blog je navíc elektronicky archivován Národní knihovnou České republiky. Také jsem si říkal, že články na blog už stejně skoro nepíšu, takže nemá cenu kvůli těm několika příspěvkům za rok vytvářet něco nového. To vše mě od té změny odrazovalo. Ale trpělivost s čím dál obtížnější editací původního blogu mi nakonec přeci jenom došla.
     Nový blog bude mít nakonec i řadu výhod! Kromě snadnější správy obsahu začínám i s novým názvem, kterým své působení na internetu (blog, FB stránky, youtube video kanál a e-mail ) sjednotím pod "jednu značku". Doufám také, že mě nový, zatím prázdný prostor blogu přiměje k tomu, abych začal zase trochu více psát. A kdyby se vám zdálo, že je těch článků přeci jenom málo, nahlédněte do bohatého archivu mého staršího blogu, nebo se podívejte na některé z mých videí. 



     

.
     

2 komentáře:

  1. Ježíš je Pán, pohanství je zlo a Pavel s Frostik jsou podvodnici a nic neumí a astralove a emzaci nejsou vy rasisti

    OdpovědětVymazat
  2. Je to škoda, že starý blog (m.k.s.-blog) už není. Zrovna jsem z něj chtěl a potřeboval načerpat nějaké informace a on už prostě není. Prošel jsem celý tento blog a nenašel jsem potřebný článek ani tady. Nevadí, třeba se tu časem objeví. Držím palce a ať se daří i tady stejně jako tam.

    OdpovědětVymazat

Nejčastěji čtené